- La Regle du Jeu (Jean Renoir)
- Au Hasard Balthazar (Robert Bresson)
- The Third Man (Carol Reed)
- Laura (Otto Preminger)
- Der Blaue Engel (Josef von Sternberg)
- The Philadelphia Story (George Cukor)
- I Know Where I'm Going! (Michael Powell/ Emeric Pressburger)
- The Lady Eve (Preston Sturges)
- Angst Essen Seele Auf (Rainer Werner Fassbinder)
- Brief Encounter (David Lean)
- Little Miss Sunshine (Jonathan Dayton/ Valerie Faris)
- All About Eve (Joseph Mankiewicz)
- Mr. Smith Goes to Washington (Frank Capra)
- Sen to Chihiro no Kamikakushi (Hayao Miyazaki)
- Stagecoach (John Ford)
- Lawrence of Arabia (David Lean)
- Dr. Strangelove (Stanley Kubrick)
- Anatomy of a Murder (Otto Preminger)
- La Stanza del Figlio (Nanni Moretti)
- Vozvrascheniye (Andrei Zvyagintsev)
- Monty Python and the Holy Grail (Terry Gilliam/ Terry Jones)
- Blue Velvet (David Lynch)
- V for Vendetta (James McTeigue)
- The Producers (Mel Brooks)
- A Shot in the Dark (Blake Edwards)
19 Kasım 2007 Pazartesi
Tüm Zamanların En Overrated Filmleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
2 yorum:
direk bi saldırı var, provokasyon var. ayıp denen bişey de var.
# La Regle du Jeu (Jean Renoir) (yuh! yuh! ne diyeyim ki? hakkaten gelmiş geçmiş en iyi filmlerden birisi bu. bi laf ediyosan açıkla madem)
# Au Hasard Balthazar (Robert Bresson)(olabilir bişe demiyorum, ben izleyememiştim sonuna kadar)
# The Third Man (Carol Reed)(ben de çok sevmiyorum ama "en" overrated de sayılmaz be?)
# Laura (Otto Preminger)(kabul ben de acaip sıkılmıştım, çok daha iyi filmleri var preminger'in. the man with the golden arm süper)
# Der Blaue Engel (Josef von Sternberg)(tamam sternberg'in de daha iyi filmleri var ama en overrated değil be, nihayetinde bu film bi ikon yaratıyor)
# The Philadelphia Story (George Cukor)(cık cık cık. seni birileri susturmalı arkadaşım.)
# I Know Where I'm Going! (Michael Powell/ Emeric Pressburger)
# The Lady Eve (Preston Sturges)(bu konuda hiçbişey demiyom sana. mükemmel bi film)
# Angst Essen Seele Auf (Rainer Werner Fassbinder)(eğer bu film en overrated filmlerdense ben de greta garbo'yum. garbo laughs!)
# Brief Encounter (David Lean)
# Little Miss Sunshine (Jonathan Dayton/ Valerie Faris)
# All About Eve (Joseph Mankiewicz)
(blasfemi! cehennemde yanıcaksın)
# Mr. Smith Goes to Washington (Frank Capra)(mis gibi bi film, sensin overrated!)
# Sen to Chihiro no Kamikakushi (Hayao Miyazaki) (bence de)
# Stagecoach (John Ford)(stagecoach mükemmel bi filmdir ve başyapıttır. önce git cezayir'de soykırım yapıldığını kabul et ve pkkya terörist de)
# Lawrence of Arabia (David Lean)
(çöllere düşesin başar, suya hasret kalasın)
# Dr. Strangelove (Stanley Kubrick)
(allah ıslah etsin seni)
# Anatomy of a Murder (Otto Preminger)
# La Stanza del Figlio (Nanni Moretti)
# Vozvrascheniye (Andrei Zvyagintsev)
# Monty Python and the Holy Grail (Terry Gilliam/ Terry Jones)
# Blue Velvet (David Lynch)
(.........)
# V for Vendetta (James McTeigue)
# The Producers (Mel Brooks)
(bu film hakkaten overrate ediliyo mu ki? ben de beğenmemiştim)
# A Shot in the Dark (Blake Edwards)
kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş
Yorum Gönder